widget

Followers

Networked Blogs

Thursday, April 7, 2011


Don't be Sad !! go go chayok !!


Assalamualaikum semua pembaca-pembaca blog ku..hari ini,saya nak kongsikan apa yang terjadi pada tanggal 7 April 2011 . Selepas jer solat magrib petang td,air mata ni tetiba menitis jatuh ke pipi . Sedih segala apa yang terjadi pada diri ini . Hanya doa yang mampu ku pnjatkan kepada Allah agar diri ini kuat dalam menempuh dugaan yang mendatang..ada hikmah disebalik semua ujian yang telah berlaku . Hanya senyuman yang mampu ku hulur kan untuk melawan segala kesedihan . 

Tiba-tiba sahabat ku Nor Adilah turun dari atas rumah . Lantas memberitahu "dayah,kmu dah check ke 3P ?" 
3P itu ialah Program Pentauliahan Profesional . Kursus ni memang femes..dengar kata kalau ambik..kemungkinan cepat dapat kerja kalau kita lulus dengan cemerlang . urm.. okey la tue.. Lantas diriku pun dengan segeranya membuka la Encik Google untuk melihat email..check 3x kt email.. rupe3nyer sy dapat kursus  Microsoft Certified Technology Specialist: SQL Server 2008 (Database Development) ..
 Owh Tidak !! hehe..tibe3 
duka menjadi epi ble dapat tahu yg saya dapat kursus nie..
macam pelik je tetibe leh suke..mane tak nya..macam xsangka pula dapat kursus nie..


Kursus yg diterima
adoii yaii..lupe pula..aritu sy apply pe ntah..tp knp sy dapat nie..alahai..nasib3..kawan2 ku yg len sume dapat course yang len..idup sorg3 la nmpk nyer..haha..sy mmg minat bab database nie..tp mcm xbersedia je nk ambik kursus ni..xtau lagi nak apply ke atau tidak..tengah kebuntuan sangat2 nie..hihi..xpela..mungkin de hikmah nya saya dapat kursus ni..

sekian..Ma' salamah..




You Like It?? Sila lah LIKE ..
www.tips-fb.com

0 ulasan: